PlayPause

PRŮVODCE 3

Cyklotrasa číslo 3

Toužim – Pšov – Rabštejn – Domašín – Komárov – Toužim

Vydáte se z Toužimi na Žlutice pokračujete po silnici až k vesnici Borek. Před Borkem odbočíte na Kobyle a Pšov. Ve Pšově odbočíte z hlavní silnice na Kobyle projedete vesnicí až ke kolejím. Za kolejemi odbočíte vpravo a jedete po lesní cestě. Znovu přejedete koleje a stoupáte do mírného kopce  k hoře Vladař. Na prvním rozcestníku polních cest odbočíte vlevo a pokračujete lesem až k louce, za kterou je několik domů vesnice Mlýnce – sídla žokeje Váni. Projedete Mlýncemi a po asfaltové cestě pokračujete mírně vlevo až na větší křižovatku, zde rovně do lesa. Hned odbočíme mírně vpravo až k odpočívadlu. Tady máte možnost sjet pěšinou do Chýše a zpět se vrátit a pokračovat stále lesem dolů. Po příjezdu na asfaltovou silnici se vydáte vpravo do kopce. Jedete stále přes vesnice až do Jablonné, minete jez vpravo      a sledujete značení. Před hustým křovím odbočíte podle značení vpravo na pěšinu a přes most pro pěší se dostanete na louku. Tady stále rovně, cestou lesem až na vrchol do Rabštejna. Zde prudce doprava na Stvolno, ze Stvolna do Močidlec, před touto vesnicí ostře vlevo na Vísku. Za Vískou první odbočka vlevo na polní cestu a pokračujete na odbočku doprava na Chlum, zde projedete Chlum, na křižovatce doprava, pak ostře doleva na Domašín. Projedeme Domašínem a stále rovně až k odpočívadlům, pak stále rovně přes dvě asfaltové cesty až na lesní cestu. Zde první odbočka vpravo kolem rybníka, pak lesem na křižovatku u rybníčka, zde vlevo do Buče a tady vpravo na Hrádek, Komárov, Smilov a Toužim.

Audio průvodce, ve formátu MP3,  ke stažení zde:

08-Štedersko
09-Komárov

s2sdefault

www.touzim.cz  www.becovskabotanicka.cz  www.krajzivychvod.cz  www.skoky.eu  www.biofarmabelina.cz